2017. december 31.

Könyvespolcból babaház 3. - a bútorozás

Sajnos arra már nem volt időm és energiám, hogy én készítsem el a bútorokat, ezért a lusta verziót választottam és megrendeltem a lehető legolcsóbb fa bababútor családot, amit találtam.
Hogy is mondjam nem álmaink netovábbja a fenyő-rózsaszín dizájn. De sajnos ezen az áron nem szempont az igényesség, így kicsit kezelésbe vettem a bútorokat, hogy szép és stílusos kiegészítői legyenek a háznak.

Dekor akrill festékkel festettem át őket, hogy színben jól harmonizáljanak az adott helyiséghez. Az eredeti elképzeléshez képest át is rendeztem a bútorokat (mosoógépet a konyhából a fürdőbe tettem át, a gyerekszobából a sz etetőszéket az étkezőbe). A kárpitos bútorokat újra kárpitoztam, úgy párnákat, kakarókat varrtam, így lett a tömeggyártásból egyedi. Talán ez volt az egész babaház projekt legidőigényesebb része, sok sok gyerekmentes délutánon és gyerekaltatás utáni késő este festegettem a bútorokat, mire átalakultak jelen formájukra. De meg is mutatom nektek a kezdeti állapotokat és anagy festés utáni új dizájnt. Nektek melyik tetszik jobban az eredeti vagy az átfestett?











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...