2018. február 6.

2018 farsang - Mary Poppins

Eredetileg leültünk Grétával és kiválasztotta a begyűjtött inspirációs képekből, hogy minek szeretne beöltözni farsangkor (hurrikán), de megkértek az óvónénik mindenkit, hogy olyan jelmezt adjunk a gyerekekre, ami nem akadályozza őket a szabad mozgásban, versenyben, sorjátékban.
Így választottuk végül együtt, hogy idén Mary Poppis legyen a mulatságon, hiszen a jelmez jellegét tekintve egy egyszerű szoknya-blúz kombináció, a kiegészítők teszik egyedivé és meghatározóvá (a szőnyegtáska, az esernyő és a margarétás-cseresznyés kalap).

Gréta nagyon szereti a filmet, számára tényleg "csodálatos" Mary.
Ahhoz képest, hogy a boltokban vagy használtan már elég olcsón lehet jelmezekhez jutni, ez a farsang kicsit többe került, viszont minden elkészített, megvett ruha és kiegészítő felhasználható még a hétköznapokom, vagy ünnepnapokon, így viszont már egyáltalán nem minősíteném pénzkidobásnak.

A szoknyához egyszerű jersey anyagot és 3 cm gumiszalagot vettem. Cikk-cakk öltéssel rávarrtam az anyagot a gumiszalagra, így megtartotta a rugalmas jellegét, nyúlt az anyag a gumival együtt.



Táskát eredetileg venni vagy turkálni akartam, de az újakat túl drágának találtam, a turkálóban, pedig nem találtam hasonló jellegű táskát így azt vastag vászonból és vasalható táskamerevítésből varrtam meg (kicsit feledékeny vagyok így elfelejtettem zippzárt venni hozzá, de azt majd később pótolom, a célnak így is tökéletesen megfelel, sőt teljesen használható darab, így később funkcionálisan is lehet használni).



A fehér blúz vettem, nem varrtam, arra már nem volt energiám, csak egy piros masnit varrtam föl a  nyakrészére.



A kalapot kartonpapírból vágtam, ragasztópisztollyal ragasztottam és dekorfilccel vontam be, a margarétákat és a cseresznyéket szintén dekorfilcből készítettem.



Így lett Grétából Mary Poppins.



"De anya, ki lesz Jane, Michael és Burt?" - Tudja valaki a választ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...