2019. október 6.

Ez első szülinapi zsúr előkészületei

Eljött az idő, hogy Grétának megszervezzük az első szülinapi zsúrt. Első nekifutásra az az elvetemedett ötletünk támadt, hogy a mi kis 49 m2-es lakásunkban rendezzük (ami csak 29 nem minősül, mert a mi szobánk nem játszótér). Nem volt nehéz lebeszélni minket az otthoni lebonyolításról, elkezdtünk hát helyszínt keresni a bulihoz. Krisztián megkérdezte az egyik rendezvény szervező ismerősét, hogy tudna e helyet ajánlani nekünk, az ajánlásból végül felkérés lett. Én már csak azt tudtam meg délután, hogy Krisztián lefoglaltatta a termet és 2 animátort a születésnaphoz. Meg kellett határozni a zsúr témáját - Gréta a flamingót választotta, így lett trópusi-flamingós a tematika.

Forrás: PNGTREE
Letöltöttem egy flamingós képet, ebből szerkesztette meg Krisztián a meghívót. Azt az instrukciót kaptuk az animátoroktól, hogy maximum 10 gyereket hívjunk és legkorábban a zsúr előtt 2 héttel osszuk ki a meghívókat.

Ugyan azt mondták, hogy gondoskodnak a díszítésről, de az én fejemben már nagyjából megszületett  a dekorációs elképzelés, így én is belevetettem magam a készítésbe nem titkoltan olyan hátsó szándékkal, hogy a dekorációt a buli után Gréta szobáját fogja díszíteni. A lufikat az animátorok ígérték meg, hogy rendezik, így én csak a virágokat és a leveleket készítettem el.

Forrás: Etsy
Nagyon megtetszettek az óriás virágok, ezek egyszerűbb változatát készítettem el én is a Pinteresten talált képek alapján.
Az ötlet forrása: Pinterest
Elkészítési youtubos segédlet


A Wishről óriás könnyező pálma leveleket rendeltem, asztali futódísznek.

Forrás: WISH
A virágok mellé pálma leveleket is készítettem (egy részüket dekorgumiból, egy részüket kartonból)
Az ötlet forrása: pinterest

Az ötlet forrása: Pinterest
A torta választás pedig teljesen egyértelmű volt, ha már flamingós a buli, akkor a torta sem lehet más (természetesen idén is csokis).
Forrás: Pinterest

Nem bántam meg, hogy jobban kivettem a részem a szervezésből, mint ahogyan arra szükség lett volna, nagyon izgalmas volt a tervezés és a kivitelezés (szívesen csinálnám ezt - kár hogy nem lehet belőle megélni 😜).

Hamarosan érkezem a a megvalósult bogival, ha kíváncsiak vagytok akkor is tartsatok velem 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...