2017. december 23.

Saját készítésű ajándékötletek karácsonyra (is)

Idén az egy szem gyermekünkön kívül mindenki házi készítésű ajándékokat fog kapni a családban (na jó részben ő is). Az ünnep lényege nem a túlköltekezés, a rengeteg ajándék, hanem az együtt töltött idő és a szeretet. Idén már ennek a szellemében készülődtem a karácsonyra. Egyéb dolgaim miatt így is kicsit feszültebb volt a hangulat, szerettem volna ha az advent csak a szeretetet, nyugalmat, békét és örömteli készülődést jelentené az egész kis családunknak.
Gréta ajándékát is nagy részben mi magunk készítettük, így kicsit mi is benne vagyunk ennek a kis csodának az alakulásában, szeretném, ha ez maradna meg benne, mint bennem is gyerekkoromban, hogy a karácsony csodálatos, izgalmas, várakozással és örömmel teli (nem pedig egy idegbeteg és dilis apa és anya rohangálásáról, vásárolgatásáról, és a végén idegösszeroppanásáról szól Szenteste a fa alatt).

Szóval mindenből csak házilag, kézzel készült került a csomagokba.

1. Tavaly instant kekszeket és sütiket ajándékoztunk, de mindenki lusta volt és a mai napig sem készültek el belőlük az édességek, így ezzel a további kísérletezgetéssel felhagytam, inkább én sütöttem meg és raktam sütis bödönbe a kekszeket.
Készült amerikai csokicseppes keksz mindenki nagy kedvence és gyömbéres keksz (igazi melaszos).



2. Ezen kívül kis lekvár válogatást készítettem össze nekik: szőlőlekvárt, lilahagyma lekvár,t és alma szószt. Szintén mind házi befőzés.



3. És hogy ne csak a hasukra gondoljunk, hanem egyéb élvezeteket is ajándékozzunk fürdőbombát is kapnak a csomagba a kellemes téli aromaterápias délutánokhoz, estékhez (levendulásat ellazuláshoz, édes narancsos-rozmaringosat felfrissüléshez, eukaliptuszos-borsmentásat a meghűléses időszakokhoz).


Ti készítettétek idén az ajándékokat, vagy inkább vásároltátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...