2018. június 26.

Viszlát anyatest - az első hónap eredményei

Belevetettem magam a tényleges átalakító programba (ami remek önismeret is egyben) Ez étkezés továbbra is alacsony szénhidrát és magas fehérje tartalmon alapul (nem zsírmentesen!). Napi négyszer eszek, rájöttem, hogy az uzsonna teljesen felborítja a vércukor szintemet, többet árt mint használ, elhagytam így energikusabb is vagyok és nem akarok éhen halni 4-5 óra tájában.

Az elmúlt hónapban rendszeresítettem a futást, volt amikor csak egyszer jutottam ki egy héten, de az átlag a heti 3 alkalom volt. A kezdeti 2,2 km-t és körönként 4xi sétára lassítás után a eljutottam a séta nélküli 10 km-ig alkalmanként.
Vádli görcsökre magnéziumot kezdtem szedni és nagyon várom hogy javuljon a dolog.

Mit értem el?
- 4 kg-ot és egy ruhaméret csökkenést. Fogytam combból, fenékből, mellből és egy keveset hasból. Jobb lett az állóképességem.
Lefutottam ezalatt az idő alatt összesen 49 km-t és az elején nyögvenyelős, kínlódós körökből igazi élvezet lett. Olyankor igazán szabad vagyok, a testem, a lelkem, a gondolataim.

És mindez képekben:




Szóval folytatás mindenképpen következik. Idén nyáron már nem lesz "bikinitestem", de én megelégszem egyelőre annyival is, hogy búcsút intek az "anyatestnek" 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...