2014. szeptember 3.

Itt az idő...

Kedves barátok, ismerősök, ismeretlenek, blogger társak, olvasók!

Egy ideig nem tudok majd jelentkezni, mert holnap reggel be kell feküdnöm a kórházba, hogy pénteken megszülethessen első kislányunk (életünk egyetlen gyöngyszeme) Kulcsár Gréta Bianka.
Terhességem pontosan 39. hetében fog születni, szeptember 5-én. (Ne haragudjatok, de a 39. heti frissítést így már nem tudom közzétenni ;)

Ma túlestem az első CTG-n, megvizsgált az orvosom, megultrahangozott (még mindig keresztben fekszik, a méretei pedig BPD: 96 mm, THQ: 96 mm, FL: 68 mm, már egy ujjnyira ki is nyíltam), megvizsgált az aneszteziológus és megkaptam a beutalót holnap reggel 8-ra.

Nagyon várom már az előttem álló pár napot, nem mondhatnám hogy izgulok vagy hogy félek egyszerűen csak kavarognak bennem az érzések, hogy milyen lesz végre a pocakon kívül tudni ezt a kislányt, a kezembe fogni, megsimogatni, érezni a pici bőre puhaságát és látni végre azt az angyali arcot amit csak elképzelni tudtunk idáig ebben a 9 hónapban.

Amint tudok újra jelentkezem és akkor már be is mutatom a család legfiatalabb és legimádnivalóbb tagját is.

Mindenkit milliószor ölelek és puszilok!

Barbi (hajdani csibe, de mindjárt kotlós)

7 megjegyzés:

  1. Gondolni fogok rátok!
    Drukkolok! :)

    VálaszTörlés
  2. Minden jót kívánok, nagyon izgalmas napok ezek!!! Gondolok Rátok!

    VálaszTörlés
  3. Szorítok értetek.Vigyázzatok magatokra .Puszillak sokszor!

    VálaszTörlés
  4. Sokat gondolok majd Rátok, vigyázz magatokra! Még egy pár óra és megéled életed talán legszebb élményét! Szorítunk Értetek! Panni, Pepi, Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Sokat gondoltam Rátok és remélem már azóta a kis "csibéd" ott van melletted! Sokszor puszillak benneteket!

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon drukkoltam, bízom benne, hogy minden rendben volt a Pici születésénél és jól vagytok :). Remélem hamarosan láthatunk képet Grétáról :).

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm, hogy ennyien gondoltatok ránk, igazán jól eset! :)
    Ha lesz egy-két nyugisabb napunk Grétussal képeket is töltök fel a kis csibéről.
    Addig is ölelünk és puszilunk mindenkit!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...