2013. április 19.

Ember tervez...

Tartja a mondás, és milyen igaz. Mert míg én vasárnap elterveztem, hogy hétfőtől megreformálom az életemet és az alakomat, diétázok és tornázok, de az élet máshogy gondolta, röhögött egy nagyot rajtam és vasárnap estére rám küldte a már korábban emlegetett vírust. Nem részletezem a dolgot, a lényeg, hogy nagyon cudar volt. Az ételekre másnap még messziről sem tudtam ránézni (pláne szagolni), a láztól pedig nem tudtam lábra állni. Főként a jelentős folyadékveszteség és a két napon át tartó kényszerű koplalás miatt 2 kilóval mutatott kevesebbet a mérleg szerdára, de ezt semmiképpen nem lehet pozitív eredményként értékelni. Miután még egy napot asszimilálódtunk, erőt gyűjtöttünk otthon visszatértünk dolgozni (mert a pénz nagy úr és kettőnk betegállománya már jelentős kiesést jelent fizetéskor). Viszont ha már arra rávettem magam, hogy visszamenjek (jobban mondva tekerjek) dolgozni, akkor ideje a tornát is elkezdeni. Anett barátnőm még tavaly ajánlotta Péntek Enikő tornavideó oldalát (kiderült, hogy Krisztián osztálytársa volt a Keriben) a csaj nagyon pösze, de brutálisan jó alakja van. Kértem edzéstervet és letöltöttem a videókat.
Itt meg kell, hogy jegyezzem, a spining edzéseket mindig nagyon várom , mert feltölt, kikapcsol, és hiába hajtom ki magam a végén mégis úgy érzem, mintha levegőből lenne a testem, és nem is sétálnék, hanem inkább a járda fölött szállnék hazafelé. Ehhez képest azt kellett, hogy tapasztaljam a tornának igen is nehezen állok neki, nem sok kedvem van, hozzá és ha nem erőltetném akkor ez a napirendi pont biztosan kimaradna.
Hiába nem vagyok az a típus, aki nem tud megmaradni a fenekén, folyton csinálnom kell valamit (ezzel Krisztiánnak folyamatosan az agyára megyek), valahogy mégsem visz rá a jó lélek, hogy örömmel önszántamból ugrabugráljak (meg valószínű a lelkifurdalás is ott kopogtat, hogy mit kell kiállnia az alattunk lakó két kis öregnek miattam minden áldott hétköznap).
Szóval jelenleg ott tartok, hogy igyekszem minden ellenérzésemet legyűrni és tornázok, tornázok, tornázok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...