2014. február 25.

A legnagyobb örömhír

Most fény derül a titokra, amiért egy hónapos blogszünetet tartottam.

Eredetileg 2014. január 5-én megírva.

Nos erre a bejegyzésre már nagyon régóta vártam, alig bírtam magamban tartani, de hát azok a fránya babonák, meg minden...
Örömmel jelentem be hogy idén (várhatóan) szeptember közepén egy taggal bővül a mi kis családunk, és nem Indikének veszünk társat.
Igen végre eljött ez a csodálatos pillanat érkezik az első Kulcsár baba.




Krisztiánnal lassan 8 éve vagyunk együtt és tavaly év elején közösen arra az elhatározásra jutottunk, hogy már nem gördítünk semmilyen akadályt az elé, hogy megérkezhessen az életünkbe egy gyerek.
Aztán teltek a hónapok, nem történt semmi én pedig kissé csalódott lettem.
Most, hogy karácsony táján annyira nagyon összecsaptak a fejem fölött a hullámok, hogy még gondolni sem volt időm a babára.
Karácsony első napján nagyokat nevettünk, amikor kibontottam az ajándékomat és kiderült, hogy anyukám baba csörgőt pakolt bele.
Aztán a karácsony utáni napokban kezdett körvonalazódni, hogy ez valahogyan nem olyan, mint máskor. Szilveszter napján pedig amikor esedékes lett volna (egyébként óramű pontosságú a ciklusom) én már tudtam, hogy anyuka leszek.
Krisztián kérdezte reggel, hogy este csinálok e forralt bort, mondtam hogy neki készítek, de én nem iszok. Kíváncsi volt, hogy miért nem: mondtam neki, hogy lehet, hogy terhes vagyok. Ebből kifolyólag szilveszter éjszaka csak kölyökpezsgőt bontottunk. Elsején aztán megkérdeztem tőle, hogy eljönne e majd velem tesztet venni, amit péntekre be is időzítettünk.
Viszont tartottam tőle, hogy még korai a dolog ezért csak szombat reggel csináltam meg.
Alig bírtam ki azt az 5 percet amíg megjelent az eredmény: két csík.


Kicsit halvány, de határozottan pozitív :)
Krisztián amikor felébredt nem rohantam le rögtön, mert ilyenkor még nagyon kómás, meg amúgy is lassan egy hónapja beteg, szóval ezzel együtt elég nyűgös is volt.
Aztán újra előállt a kérdéssel, hogy este iszunk e forralt bort, mert az biztosan segítene neki kimászni a betegségből. Mondtam, hogy szívesen csinálok neki, de én biztosan nem fogok semmi alkoholosat inni még jó sokáig.
Kíváncsi volt, hogy miért,  én pedig akkor gratuláltam neki és mondtam el, hogy apuka lesz. :)

4 megjegyzés:

  1. Ez tényleg remek hír!
    Drukkoltam, hogy ez legyen a blogszünet oka ;)
    Gratulálok nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük! :)
      Tényleg ez a világon a legnagyobb boldogság, egész nap fülig ér a szám.

      Törlés
  2. Naaaagy-nagy gratula!!!! Örülök Nektek nagyon! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönjük! :) És én is csak gratulálni tudok a Nálatok érkező 2. babához! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...