2014. július 6.

30. hét





Mennyi idős: 30 hetes.

Összes súly veszteség/gyarapodás: A péntek reggeli mérés alapján  +13 kg.
A védőnő szerint kevesebb édességet kellene ennem - mondtam neki, hogy nem jellemző rám a nassolhatnék, max. hébe-hóba egy kevés (egy-kéthavonta és tényleg csak kicsi). Akkor kevesebb kenyeret kellene ennem - mondtam, hogy csak reggelire eszem 2 szelettel. Akkor ne sima kenyeret egyek hanem teljes kiőrlésűt - mondtam, hogy 4 éve már csakis teljes kiőrlésű kenyeret eszem. Akkor ne egyek görögdinnyét, mert abban sok a cukor - mondtam, hogy idén még nem is ettem egy szeletet sem. Szedek e terhes vitamint? Mondtam, hogy már nem szedem (mert megijesztettek a 4D-s ultrahangon, hogy ha ugyanebben az ütemben nő és gyarapszik a gyermekünk, akkor közel 4 kiló lesz mire megszületik). A végén már nem tudott szegény mibe belekötni.

A baba: akkora mint egy kígyóuborka :) Megközelítőleg 39,9 cm a teljes hossza, és 1 kg 32 dkg a súlya.

Kismama ruhák: A lenge nyári ruhák jönnek a legjobban ebben a melegben.

Striák: Még mindig semmi.

Tünetek: Kezdenek  elviselhetetlenné válni a görcsök, és én már nagyon utálom őket.

Alvás: Nem megy. Éjszaka átmegyek a gyerekszobai ágyra, ott kitárom az ablakot, így képes vagyok néhány órát aludni.

Mozgás: Nem tudom mit csinálhat odabent a kicsike, de mostanában az a szokása, hogy kinyomkodja magát, beilleszti a lábacskáit a bordáimhoz, vagy egyszerűen csak a gyomromon hagyja és mintha nyújtózkodna úgy feszíti magát. Iszonyú kellemetlen tud lenni. Valamiért az az érzésem, hogy most próbál meg befordulni, mert kényelmetlen már neki keresztben feküdni. Hétfőn majd kiderül, hogy mit alkotott a kisasszony.

Kívánósság: Meggy.

Undor, finnyásság: Semmi undor.

Nem előrejelzés:  kislány.

Észrevehető, látható terhesség: hatalmas gömböc :)


Leginkább boldog vagy ingadozó hangulatú: Nagyon boldog vagyok. A gyerekszoba csinosítgatásán fáradozok, már ahogyan a görcsök engedik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...