2016. augusztus 14.

Snikerdoodle bögresüti






Forrás


Kénytelen vagyok nagyon szigorúan venni a ch diétát, mert csak így van eredménye. Nem csábulok el semmire, de ez nem jelentheti azt, hogy ha én nem ehetek, akkor Gréta és Krisztián sem ehet.
De ha csak 1-1 ember eszik, akkor miért is készítsek egy egész tepsivel? Akkor a nagy része megmarad, megszárad, megromlik és kidobásra lesz ítélve, pazarolni pedig semmiképpen sem szeretnék.
Így jönnek a bögresütik. Éppen csak akkora adagok, hogy egy embernek elég legyen és szerencsére nem kell sokat vacakolni sem, pikk-pakk elkészülnek és nem hagynak maguk után hatalmas mosogatnivaló halmot sem.

Elsőnek egy amerikai cukros-fahéjas keksz mintájára Snikerdoodle bögresütit készítettem Grétának tízóraira, az ízét nem tudom elmesélni, mert ugyebár csak Gréta evett belőle, de ő az utolsó morzsáig bepuszilta. Most pedig következzék az első bögre süti recept.

Cukoros-fahéjas (Snikerdoodle) bögresüti

Hozzávalók:
1/4 csésze + 2 ek liszt
2 ek cukor
1/4 tk sütőpor
1/4 tk fahéj
1/4 csésze tej
2 ek vaj

Tetejére :
1/2 tk cukor
1/8 tk fahéj

Egy magas bögrében összekevertem a lisztet a cukrot , a sütőport és a fahéjat. Egy másik bögrébe öntöttem a tejet és beledobtam a vajat, aztán mikróban 400 W-on 10 másodperc alatt összeolvasztottam. A tejes keveréket a lisztes keverékbe öntöttem és homogén masszává kevertem, a tetejét megszórtam cukorral és fahéjjal, majd mikróba tettem (800 W) és 1,5 perc alatt elkészítettem. Gréta nehezen bírta kivárni, hogy kicsit kihűljön jóízűen elnyammogta. 

Van kedvetek tenni egy próbát vele Nektek is?

Legközelebb tripla kókuszos bögresütit fogok készíteni  ;)


A Csibekalandok a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradtok le semmiről! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...