2015. augusztus 2.

Csirkemellcsíkok paradicsomos krémsajt mártásban

Krisztián néhány hónapja elkezdett azon nyűglődni, hogy nem tud már választani a jól bevált menülistából, mert már túl unalmas, hogy mindig csak ugyanazt az 5 ételt eszi (ami részben igaz is, de csak azért mert a listába szedett 30 elő és főétel közül mindig ugyanarra az ötre koncentrált és választotta, a többi mintha ott se lett volna).
Ezért, hogy végre vége legyen a hisztinek elkezdtem körülnézelődni és még 15 étellel bővítettem a választható ételek listáját.
A következő recept is az egyik újdonság (nekünk), nagyon-nagyon-nagyon finom (olyan ínycsiklandozó, hogy majdnem én is elcsábultam).

Recept innen

Csirkemellcsíkok paradicsomos krémsajt mártásban

Hozzávalók:

1 egész csirkemellfilé
20 dkg koktélparadicsom
1 ek olivaolaj
4 ek balzsamecet
1 dl zöldségalaplé
0,5 dl főzőtejszín
10 dkg krémsajt
1 tk majoranna
1 tk bazsalikom

bors

A csirkemellet megmostam, csíkokra vágtam és forró serpenyőben olajon megpirítottam. Amikor elkészültek kivettem őket a serpenyőből és a félbevágott koktélparadicsomokat tettem bele párolódni a helyükre. Amikor már szottyosak lettek hozzájuk öntöttem a balzsamecetet (ennél a pontnál azt hittem, hogy kudarc lesz ez az étel, mert Krisztián akárhányszor megérzi a balzsamecet "szagát", rögtön felfordul a gyomra). Miután visszaredukáltam azaz elpárologtattam az ecetet, a paradicsomokhoz kevertem a fűszereket: a majorannát, a borsot, a bazsalikomot és megsóztam őket. Felöntöttem a zöldségalaplével, a tejszínnel és amikor már jól összerotyogtak hozzá kevertem a krémsajtot és a már előre lepirított csirkemell csíkokat. Csak egyet rottyantottam az egészen és már kész is volt.
Az illata mennyei, az íze még annál is jobb, szóval képzelhetitek hogyan csorgott a nyálam - nem, nem bele az ételbe ;)
Párolt rizzsel tálaltam és annak ellenére, hogy nem kevés balzsamecet volt benne Krisztiánnak nagyon ízlett szóval csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a könnyű kis receptet - a siker biztos lesz vele.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...