2016. szeptember 19.

Csokicseppes bögresüti

Utolért engem is Gréta hányós vírusa, az éjszakát a fürdőben, nem túl kényelmes pózban, a wc-t ölelgetve töltöttem, ma kényszerpihenőn vagyok itthon, ezért van időm írni. Folytatom a villámgyors bögresüti sorozatomat, ha gyorsan elkészülő 1 személyes édességre vágytok. A következő egy egyszerű csokicseppes változat (a csokicseppes keksz mintájára).


Recept innen


Csokicseppes bögresüti

Hozzávalók:

4 ek liszt
2 ek barna cukor
1/4 tk sütőpor
3 ek tej
1/8 tk vanília kivonat
1/2 ek olaj
2 ek  csoki csepp

A hozzávalókat csomómentesre összekevertem (a csoki cseppet kivéve) egy bögrében.  Hozzáadtam a csoki csepp felét és elkevertem, majd a másik felét a tetejére szórtam. Az eredeti recept szerint 1 perc szükséges neki 800W-on  a mikróban, de az igazság az, hogy ez kevésnek bizonyult, 1 perc 50 másodperc alatt lett tökéletes.
Egyetlen dologgal lehet tönkretenni a bögresütiket, mégpedig a túlmikrózással ez nekem már sikerült, ehetetlenül száraz lett a végeredmény. Ha erre vigyáztok tökéletes végeredményt érhettek el.
Kinek van kedve kipróbálni? ;)

A Csibekalandok a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradtok le semmiről! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...