2014. március 1.

12.hét

Megírva: 2014.02.28-án




Mennyi idős: 12 hetes.

Összes súly veszteség/gyarapodás: 2 kiló. A doki szerint ez így pont jó, csak tartsam ezt az ütemet a terhesség végéig.

A baba: akkora mint egy szilva :)

Kismama ruhák: Anyu vett egy elég sztreccses nadrágot, szóval amíg nem tudok eljutni vásárolni addig ez tökéletesen jó lesz, de már több mint két hete fekszem, így itthon a melegítő nadrágok remekül funkcionálnak.

Striák: Nem. A DM-es  Alverde Mamaglück olajat, azt használom zuhanyzás után.

Tünetek: Még mindig fáj a hátam a sok fekvéstől. Jó lenne, ha megszűnne már a nyomás a hólyagomon, mert Krisztián már konkrétan röhög rajtam, hogy negyed óránként rohangálok pisilni.Sokat szúrkál a hasam, de a doki megnyugtatott minket, hogy csak azért ennyire erősen, mert alapvetően hátrahajló méhem van, így sokkal nehezebb a kiemelkedése.

Alvás: Megőrjít, hogy nem tudok egyhuzamban 1,5-2 óránál többet aludni, folyton pisilni rohangálok és természetesen visszaaludni alig tudok, ha tudok.

Mozgás: Nem.

Kívánósság: Bármi sós, és lehetőleg húsos. (Mostanában bármi baromi egészségtelen: pizza, hot-dog, hamburger, sült krumpli. Persze nem eszek, mert nem én vásárolok, ezért semmi alapanyag nincs itthon, meg Krisztián úgysem hagyná, és na jó én is tudom, hogy nem ilyen vackokat kell most ennem.)

Undor, finnyásság: a májon kívül most már a konzerv tonhalra sem tudok ránézni.

Nem előrejelzés: Még mindig kifejezetten fiúnak gondolom.

Észrevehető, látható terhesség: Kicsit elkezdtem gömbölyödni, de még csak úgy mintha egy picit híztam volna, még nincsen kifejezett kismama pocakom.

Leginkább boldog vagy ingadozó hangulatú: Nagyon boldog vagyok, főleg, hogy már elmondhattuk mindenkinek az örömhírt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...