2020. április 12.

Húsvéti sütemények, desszertek 1.

Idén nem sütöttem klasszikus húsvéti sütiket, de egy csokorba gyűjtöttem nektek, hogy könnyebb legyen a szemezgetés.

Nincs húsvét répatorta nélkül - két receptet is hoztam az első egy valódi kalsszikus, pont azt kapja amit az ember vár tőle - fűszeres, diós ízvilág, megnyerő íz.


A másik répatorát csak úgy tudnám jellemezni, hogy egyszerűen mennyi - mindenki imádta idáig mindenhol (család, munkatársak, barátok) egyszerűen abbahagyhatatlan 😋


A húsvét a fonott kalács, sonka és tojás nélkül sem lehet igazi, korábban ez alapján a recept alapján készítettem.


De idén új cecept alapján készítettem, és valami mennyei lett a végeredmény.


Gyerekkoromban anyukám sokszor sütött mézes krémest, igazán remek süti húsvétra - kiadós és finom.Gabicseknél találtam egy jó receptet hozzá.


Klasszikus magyar édesség a Lajcsi szelet, ami szintén elég kiadós.


Szintén gyakori édesség magyarországon a méteres kalács, az én és Krisztián nagymamája is sokszor sütötte.


Anyukám és Gréta nagy kedvence a pávaszem tekercs (én margarin helyett vajjal javaslom a készítését).


Végül egy utolsó recept tőlem, amivel mindig nagy sikert aratok és gyerekekkel is könnyen elkészíthető.



Remélem találtatok kedvetekre való receptet, ha nem holnap is tartsatok velem, hozok még néhány receptet. 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...