2013. május 7.

Ahol most tartok

Lassan egy hónapja, hogy belevágtam az én kis alakreformomba.
Megszabadultam a nasiktól (bevallom ez elég nehéz volt), de azóta is tartom magam és nem csaltam.
Csökkentettem az adagokat, ugyan vegyesen táplálkozom, de megnöveltem a bevitt fehérje mennyiségét.
Mást nem kellett változtatnom, mert egyébként is igyekszem egészséges ételeket készíteni, minőségi alapanyagokból (soha sem veszünk tartósítókkal, ízfokozókkal, színezőkkel, vegyszerekkel, stb. kezelt műanyag kajákat).
Heti ötször edzek: tartok két kardió intervallt a Péntek Enikő Zóna 2 DVD-ről, egyszer elmegyek spining race edzésre, valamint két erősítő edzést, szintén Péntek Enikő Zóna 2-ről. Szombat-vasárnap pihi van, mert izmok épüléséhez is kell a pihenés, és különben is a házimunka alól akkor sem bújhatok ki.
Korábban már említettem, hogy elég nehéz volt rávenni magam a tornára, nos nem kibúvókat keresek, de már kb. 8-9 éve szenvedek erős derékfájdalmaktól. Kezdetekben csak időnként jött a fájdalom és hamar el is múlt, de az utóbbi 3 évben már szinte állandó, ritkán vannak csak olyan időszakok, amikor nem kínoz. Orvosnál is voltam, kivizsgáltak, megtalálták az okokat (de nem tudnak kezdeni velem semmit egyenlőre).
Viszont eléggé elkalandoztam a fő témától, szóval minden nehézség ellenére tartom a diétát és kitartóan edzek. És végre kezd látszani az eredmény: laposodik a hasam, kisebb lett a "kapaszkodó hájam" (nem tudom, hogy tényleg ez e a neve, Anett barátnőm nevezi így) és újra elkezdtek tónusossá válni az izmok a karomban, szóval haladok a cél felé.
Jövő héten megmérem magam és leírom az eredményeket kilóban és centiben is.
Ha ügyes leszek (és miért ne lennék az) akkor a nyaralásra újra hozhatom a legjobb formámat, hogy hirtelen meg is szegjek minden szabályt és a Harrer-ben jól becsokizzak :)

4 megjegyzés:

  1. HÚ,de jó,hogy ilyen elszánt vagy.Nekem is az úszógumi a bajom,de a derekam miatt én se bírom a felülést.Viszont lesni foglak hol tartasz és akkor erőt veszek magamon én is :D.

    VálaszTörlés
  2. Az úszógumi eltüntetéséhez elég az intervall edzés is, a hasizom gyakorlatok utána már csak szépen kidolgozzák az izmokat, ha eltűnt a zsír. Ha van kedved tarts velem, 1-2 hét után már nem is olyan vészes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kezdet a nehéz tudom jól :D,megpróbálok erőt venni magamon és veled tartok :).

      Törlés
  3. Ez a beszéd :) ! Nagyon jó lesz! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...