2013. május 29.

Tennivalók 2013 nyár

Készítettem egy "rövidke" listát, arról, hogy idén nyáron mit szeretnék megcsinálni:

1. Elkészíteni életem első macaronját,
2. Megfűzni aput, hogy fúrja fel a kisszobai csillárt, szereljen meg két konnektort és egy kapcsolót,
3. Rendszerezni a konyhai felső fiókban lévő egyveleget, - akármennyire kis dolognak hangzik, erre nem igazán tudtam még rávenni magam
4. Megsütni a dédi rétesét, - majdnem úgy sikerült, bár szükség lesz még gyakorlásra
5. Kecskeméti barackos kölestortát készíteni, - Judit napra sikerült elkészíteni
6. Bepolcozni a kisszoba üres falát, - a szerelés elmaradt, de legalább a polcokat megvettük már hozzá
7. Szecsuáni csirkemellet készíteni Krisztiánnak, ezzel is elkészültem
8. Kifesteni a konyhát, - augusztus utolsó hetében neki is estem, kisebb nehézségek árán, de végre készen van, felhengereltem a lemosható festéket
9. Kiszelektálni a fürdőszobaszekrény tartalmát, -ez már folyamatban van, még Krisztiánt is sikerült rávennem, hogy váljon meg egy két méregtől
10. Elmenni epret szedni Vértesszőlősre, - ezt máris sikerült kipipálni: egy kisebb vödörrel szedtünk mindketten Anettel (hihetetlenül pirosak és édesek voltak az eprek)
11. Meggylekvárt eltenni, - elkészült, sőt nagyobb keletje lett, mint gondoltam
12. Feltölteni a kekszes dobozt mindenféle csuda finom aprósüteménnyel és keksszel, - készült biscotti, levendulás keksz, és omlós-fahéjas zabkeksz
13. Aranygaluskát készíteni vaníliasodóval a mama receptje alapján, hatalmas sikere lett Krisztián egyszerűen imádta
14. Kitenni az eltervezett képeket a konyhafalra, - ezzel el vagyunk maradva, Krisztián még ki sem nyomtatta őket
15. Ellátogatni a Harrerbe csokoládét kóstolni, - érdemes volt elmenni, mert ilyen finom csokikat még nem ettem
16. Giga hamburgert készíteni, - Hambi ugyan volt, de kicsit sem giga, recept hamarosan
17. Bagoly párnát varrni a kisszobába, - a szabásmintát már megtaláltam, maga a párna megvarrása azt hiszem a hideg téli délutánokra marad, amikor úgy sem lehet kimozdulni otthonról
18. Barackos charlotte-ot készíteni, - talán majd jövő nyáron lesz alkalmam elkészíteni
19. Meyer citromos pitét sütni,
20. Enzimes tisztítószert készíteni, - elkészült, most már lehet suvickolni, takarítani
21. Házi vegetát eltenni, - igaz átcsúsztam az őszbe, de elkészült
22. Varrós dobozt készíteni. - ez a projekt is átcsúszott a téli időszakra

Ha minden jól megy nyár végére minden pipás lehet ebből a kis tennivaló csokorból.

Tanulság : a lista kicsit túl hosszúra sikeredett és túl rövid volt a nyár, jövőre majd okosabban csinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...