2013. október 23.

Bagolymánia, avagy így készül nálunk a kispárna

Mit is mondhatnék, beleszerettem (úgy, mint rajtam kívül még nagyon sokan). De nem vagyok már tini, én nem fogom magamon hordani, fülbevaló, vagy medál formájában. A lakás egyes részeiről ki van tiltva a képzelőerőm, mert Krisztián szigorúan ragaszkodik a minimálhoz ("nem kell teleaggatni a lakást mindenféle giccsel"). Egyetlen dologba nem szól bele, azt mondja az az én terepem: a leendő gyerekszoba.
Egy éve fogtunk hozzá és szép lassan szépítgetjük, már a vége felé járunk, apró csinosítgatások vannak még hátra:
- még fel kell fúrni 3 polcot a falra,
- fel kell szerelni a mennyezeti lámpát,
- fel kell tennünk a rolókat, ha kicseréltettük az ablakokat,
- varrni szeretnék egy ágytakarót a vendégágyra,
- új díszpárnahuzatokat szeretnék készíteni a párnákra,
- és néhány képet akarok még készíteni a falra.
Igazi mesevilág van készülőben, már csak a lakója hiányzik (nagyon) .

Szóval imádom a baglyokat, és ha már úgy is természetes tematikát választottunk a szobához a fa motívummal, most itt a lehetőség, hogy helyet kapjanak benne az állatok is.
Sokat tervezgettem, aztán kiléptem az álmodozás fázisából, bementem a méteráru boltba és kiválogattam a megfelelő színű és mintájú anyagokat.



Majd nekiálltam felrajzolni a szabásmintát (jobb híján) újságpapírra.



Kivágtam a darabokat, egymásra illesztettem a megfelelő részeket és jöhetett a munka neheze.



Mert mindent kézzel varrok varrógépünk ugyanis nincsen.




 Szóval akinek esetleg van elfekvő gépe a szekrény mélyén az egy egyszerű cikk-cakk varrással max. fél óra alatt össze is rakhatja a bagolypárna elejét. Nekem 4 napomba telt mire mindent aprólékosan ráöltögettem.

Az összeállítás pedig csak gyerekjáték a kifordított anyagokat gombostűvel összetűztem, hogy ne "ne mászhassanak el egymáson" az anyagok és ne legyen csálé a bagoly. Így varrtam össze a széleket, kivéve az alján egy 10 centis részt. Amikor elkészültem kifordítottam a színére és beletömködtem a töltetet.
Utolsó simításnak csak a töltő rés bevarrása maradt, és láss csodát megérkezett a mi kis uhunk :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...