2015. január 1.

A 2014-es év összegzése

Ugyan az óév utolsó napjára terveztem ezt a bejegyzést, de mint mostanában mindig most is megcsúsztam így átkerült az újév első napjára. Most is számot vetettem, hogy mi történt ebben az eltelt 365 napban, íme az összegzés.


Fantasztikus év volt, sőt mi több, ki merem jelenteni, hogy ez volt eddigi életem legcsodálatosabb éve! Köszönöm, hogy 2014-ben is velem tartottatok a csibekalandokon! Sokan írtatok kommentet, üzenetet, emailt aminek nagyon örültem, hiszen így tudom, nem hiába dolgozom a bloggal.
A tavalyi kívánságom egy az egyben teljesült, úgyhogy idén is megpróbálok jól kívánni és nagyon boldog évet kérni magunknak (hátha most is bejön).

Minden olvasómnak, barátomnak, ismerősömnek nagyon boldog, szeretetben-, egészségben-, vidámságban gazdag új évet kívánok!


És íme néhány kép a 2014-es évből:


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...