2013. december 31.

2013-as év összegzése

Idén is megcsináltam az én kis leltáramat és számba vettem, hogy mi minden történt velünk ebben az évben, jó és rossz, mindent összevetve.
  • Év elején nem kevés szervezés árán végül sikerült felcsiszoltatnunk a kisszobai parkettát,
  • megvettük a gardróbszekrényt és az ágyat is,
  • idén is ellátogattunk az állatkertbe,
  • tavasszal Krisztián és az egyik barátja össze is szerelték berendezték a leendő gyerekszobát,
  • Krisztián felfúrta a "fa ágaira" a polcokat,
  • a családdal wellnesseltünk Bükfürdőn,
  • idén is kimentünk a Víz-Zene-Virág fesztiválra, aztán Tatabányán az első sörfesztiválra, bár a Patarára nem jutottunk el, igyekeztünk mindenhol ott lenni, ahol történt valami,
  • Krisztiánnak fantasztikus ötlete támad, így az év második felét kutatómunkával töltötte, hogy belevághasson első (hiszem, hogy) sikerregényébe,
  • nyáron aztán kivettük a szabadságunkat és elmentünk egy hétre Sopronba kikapcsolódni,
  • nyár végén kifestettem a konyhát (mert tavaly az átkozott rántott máj egészen a túlsó falig köpött),
  • augusztusban hazahoztuk a tenyésztőtől a mi kis kedvencünket Indiana Jones-t a sünit,
  • idén méginkább áttértünk az egészségesebb életmódra (Krisztián is), eljött az az idő, hogy már inkább a minőség számít,
  • telepakoltam a kamrát mindenféle jóval: idén elrakott lekvárokkal és savanyúságokkal,
  • ősszel minden hétvégére kirándulást szerveztünk, így jutottunk el a bezárás előtti utolsó napok egyikén a vidámparkba,
  • közben 30 éves lettem (sok minden nem változott, az az egy-két ráncom már eddig is megvolt, ami a homlokomon díszeleg),
  • rengeteg DIY projekttel végeztem,
  • a blog is megélte az első születésnapját,
  • rengeteg új receptet kipróbáltam, kekszeket, sütiket, tortákat sütöttem, és nagyon sok (számunkra) új ételt főztem,
  • Apukám felszerelte a konyhába a falvédőt, és végre a helyére került a kisszobai csillár is,
  • idén még Győrbe is sikerült elmennünk a karácsonyi vásárba,
  • most kicsit nagyobb szerencsével sikerült befaragnunk a fenyőfát, mint tavaly, így most minden ujjam épen megúszta,
  • sőt idén viszonylag hamar sikerült minden munkámat elvégezni és szenteste már 6 óra után tudtunk ajándékozni.
Szóval összességében jó évünk volt, ugyan nem volt mindig könnyű, de sikeresen megküzdöttünk az akadályokkal. Idén is boldog évet zárhatunk.

Amit mindketten megfogadtunk Krisztiánnal az az, hogy a jövő évet diétával kezdjük (bár nem szedtünk fel semmit magunkra az ünnepek alatt, de kicsit besokalltunk a rengeteg jótól). Talán még egy kis extra mozgás és testedzés is belefér majd (én továbbra is folytatom a spinninget, és Péntek Enikővel Zónázok, de lehet, hogy kipróbálom a lebegő jógát is). Mivel elkészült a bicikliút Tata és Tatabánya között így már Krisztián is át mer tekerni Tatára, szóval alig várjuk a jó időket, és azt, hogy elcangázhassuk tókörözni. De ha sikerül még ráveszem, hogy menjünk le együtt futni a Csónakázó tóhoz is.
A jövő évi terveink között van az ablakok cseréje, és járólapozás a konyhában és a közlekedőben.
Valamint a legnagyobb vágyunk az, hogy bővülhessen a családunk, és legyen végre igazi lakója a kisszobának.

Mindenkinek nagyon boldog, szeretetben-, egészségben-, vidámságban gazdag új évet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...