2013. december 3.

Adventi kalendárium

Mostanában nagyon el vagyok havazva, konkrétan minden napom be van táblázva és mégis úgy tűnik, hogy nem jutok előre, csak egy helyben toporgok. Ez ugye azt is jelenti egyben, hogy a bloggal is el vagyok maradva, de lassan majd csak behozom magam (legalábbis nagyon remélem).
Szerettem volna egy kis meglepetést Krisztiánnak méghozzá adventi kalendárium formájában.
Még tavaly találtam rá Chris blogjára a Just a Girl-re, ahol rögtön beleszerettem az adventi kalendáriumába. A tavalyi évben már lecsúsztam róla, hogy elkészíthessem, de idén megpróbálkoztam, hogy valamit én is összehozzak.
És ugye már megint közbeszólt az a fránya idő. Így fordulhatott elő, hogy december elsején eszméltem rá, hogy én még neki sem álltam a meglepetések kigondolásának, megvalósításának.
A hétvégi mosás, takarítás, főzés kombó közben roham tempóban ügyködtem azon, hogy délutánra elkészüljön a Krisztián adventi naptára. Igaz nem úgy sikerült ahogyan szerettem volna (mondjuk ehhez időben el kellett volna kezdenem beszerezni a szükséges alapanyagokat, na de majd jövőre).

És íme a legolcsóbban elkészíthető kalendárium, ami még a fogaknak sem árt, és a plusz kilók sem kezdenek el felkúszni tőle.




Ki lehet találni, hogy mit választott: természetesen Carcassonnal szeretett volna játszani. A többi napra szánt meglepetés pedig maradjon még titok, hogy Krisztián őszintén meg tudjon lepődni, amikor kibontja őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...