2013. december 17.

Gondolom, gondolom, képeslapot gombolom

Tavaly döntöttem először úgy, hogy nem veszünk a boltban képeslapokat, hanem mi magunk (vagyis jobban mondva én) fogjuk elkészíteni azokat és küldjük el a családtagoknak.
Akkor még csak a szárnyaimat próbálgattam és kicsit csálék, nyomik lettek a fenyőfás lapok, de egy kivételével mindenki nagyon örült a kézzel készített lapnak.
Idén már időben elkezdtem nézelődni, hogy vajon milyen típusú lapot küldhetnénk és lementettem jó pár képet, hogy Krisztiánnak is meg tudjam mutatni, együtt tudjunk dönteni.
Végül egy meggyőzött mindkettőnket, természetesen most is fenyőfás, csak egy kicsit más stílusban.





Amire szükség volt a 6 db képeslaphoz:

  • 2 ív (nagy) mindkét oldalán színezett matt kartonpapír
  • kicsi piros gomb 30 db,
  • nagy piros gomb 19 db,
  • fényes zöld gomb 29 db,
  • matt zöld gomb 30 db,
  • 1 db A/4-es ív barna dekorgumi,
  • decoupage ragasztó (ez már amúgy is volt itthon),
  • ecset,
  • olló, 
  • vonalzó,
  • ceruza,
  • toll.
Idén már okosabbak voltunk és nem én szikével vagdostam ki a kartonból a lapokat, hanem bevittem Krisztiánékhoz a Copylandba, így vágógéppel gyönyörű szépen méretre lettek vágva, sőt valami kimondhatatlan nevű géppel még félbe is hajtotta nekem, hogy ne legyenek csúnyán, kézileg megtörve a lapok.
A gombok vásárlása kicsit nehézkes volt, mert nem igazán volt választék piros és zöld színű gombokból, sőt még mennyiség sem, de azért apróbb variálásokkal megoldottuk így is.
Mivel nem túl szép az írásom ezért először vékonyan ceruzával felvonalkáztam a lapot, és megírtam a szöveget rájuk, majd jött a tollas verzió és a radírozás, hogy eltüntessen a bénázásom nyomait.
A gombokat elosztottuk 6 felé kimértem a körülbelüli helyüket a lap elején, a dekorgumiból lekerekített élű négyzeteket vágtam ki, ezek lettek a karácsonyfa talpak.
Először a dekorgumit ragasztottam fel a lap aljára a decoupage ragasztóval ecset segítségével, majd a gombokat is ecsettel alaposan bekenegettem a ragasztóval és sorban egymás alá felrakosgattam a mintát egészen a "karácsonyfatalpig".
Egy éjszakát hagytam őket száradni, aztán borítékba tettem és feladtam a postán (reménykedem benne, hogy meg fognak érkezni a címzettekhez, mert mostanában rettentően rosszak a tapasztalataink ).
Ugyan most idő szűkében nem Nagykarácsonyon keresztül lettek küldve, de remélem így is örömet és mosolyt csalnak szeretteink arcára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...